woensdag 9 augustus 2017

Walter Lucius: De vlinder en de storm

Achter een ordinaire hit-and-run op een Afghaans jongetje in het Amsterdamse Bos blijkt een wereld van kindersmokkel en machtsmisbruik schuil te gaan. Journalisten Farah Hafez en Paul Chapelle gaan op onderzoek uit en raken levensgevaarlijk verstrikt in een internationaal crimineel netwerk en een politiek spel.

Een verhaal cadeau gekregen via Elly's Choice. Om het e-book bedrijf bekend te maken kreeg je op een gegeven moment, in ruil voor je e-mailadres een aantal gratis boeken.  Aangezien ik dol ben op lezen en op gratis, vond ik dat een aardig cadeau.
De schrijver van dit verhaal kende ik niet, maar het verhaal las als een trein. Dat wat eerst losse verhaallijnen lijken komt al snel bij elkaar. Ik vond het fijn verhalen als de Vliegeraar al gelezen te hebben, om zo een beetje achtergrond verhaal te hebben over het Afghaanse deel van het verhaal.
Het einde is verrassend en ik ben benieuwd naar de andere delen van de Hartland trilogie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten