donderdag 31 augustus 2017

Suzanne vermeer: Hittegolf

Het is hartje zomer in de Algarve en een hittegolf houdt de gemoederen van de lokale bevolking en de Nederlanders die er zijn neergestreken, flink bezig. Maar Anoek Huizing en haar Portugese vriendin Cesária zijn, net als hun vrienden, meer geïnteresseerd in de film die op dat moment wordt opgenomen. De knappe Amerikaanse hoofdrolspeler Robert Stevenson en zijn tegenspeelster, de Nederlandse Emma DeWitt, zijn het onderwerp van gesprek.

Ook dit heb ik als luisterboek geluisterd. Deze keer was het een vrouw die het verhaal las. Even weer wenen aan de stem. Ik had gezien dat de LuisterBieb app dit verhaal tot en met vandaag gratis aanbood om te luisteren. Je kan precies zie hoe lang het verhaal nog duurt. Dat was vanmorgen nog drie uur. Vanmiddag ben ik dus lekker gaan zitten en heb het verhaal uitgeluisterd.
Grappig om te merken, soms lees ik wel eens snel over teksten heen, als het me niet zo boeit. Dat lukt met een luisterboek niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten