maandag 28 november 2016

Anita Verkerk: Liefde op de Javazee

Fleur Zomerdijk heeft weleens betere tijden gekend. Ze is haar baan verloren en gaat met haar familie, met wie ze het maar matig kan vinden, het vijfendertigjarig huwelijksjubileum van haar ouders vieren. Het feest vindt plaats op het luxe cruiseschip de Cupido, dat vanuit Singapore naar Indonesiƫ zal varen. De spanningen binnen de familie Zomerdijk laaien weer flink op. Gelukkig is er voor Fleur afleiding aan boord in de vorm van de aantrekkelijke Koen en zijn charmante opa. Ook is er een man op het schip die Fleur lijkt te kennen, maar de vraag is waarvan.

In de metro had ik ineens zin om te lezen. Gelukkig staan er op mijn telefoon ook een paar boeken. Die heb ik gratis gekregen toen ik de Kindle app op mijn telefoon zette. Altijd fijn zulke cadeautjes. Het is een lekker vlotlopend verhaal, prima om onderweg en in de midden in de
nacht te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten