woensdag 20 januari 2016

Bart van Lierde: 160 kg.

De met troostvoedsel gevulde Nadia weegt 160 kilo en komt steeds meer problemen tegen door haar gewicht. Vijfhonderd meter lopen is het maximum en een paar uurtjes per week werken in de bibliotheek het uiterste. Haar dijen schuren tegen elkaar aan als ze loopt en de dode, zwarte huid op haar heupen wacht op chirurgische verwijdering. Eerdere therapieën hebben geen slankere Nadia opgeleverd, ze werd er juist depressiever van, met als gevolg dat ze nog meer ging eten. Resultaat: de 160 kilo. Dan komt ze in contact met een hypnotiseur.

Dit boek heb ik gratis kunnen downloaden via: Bart van Lierde downloadpagina. 
In tegenstelling tot het vorige boek, zat ik zo in het verhaal. En vanaf hoofdstuk een leefde ik mee met Nadia. Het allerlaatste hoofdstuk heeft me verbijsterd, dit had ik niet verwacht! Eerst maar een stukje terug gelezen... en het klopt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten