zaterdag 18 juli 2015

Jill Mansell: Geluk in het spel



Suzy, een succesvolle makelaar, wordt aangehouden vanwege te hard rijden. Hoe komt ze onder de boete uit? De agent, Harry, is wel de knapste man die ze ooit heeft gezien. Voor Suzy is het dan ook lust op het eerste gezicht. Maar bij hun tweede ontmoeting ziet alles er anders uit, want Harry blijkt ook nog een buitengewoon aantrekkelijke broer te hebben...

Ik kwam ergens op het WereldWijdeWeb tegen dat Amazon een aantal gratis e-boeken weg gaf. Ik heb hiervoor op mijn telefoon de Kindle app geïnstalleerd en de gratis boeken er op gezet. Dit was het eerste boek. In vergelijking met de ereader is het op de telefoon lastig lezen, het scherm spiegelt heel erg. Ook de hoeveelheid tekst die je per keer te zien krijgt is niet veel, waardoor je veel aan het swipen bent. Ik was van de week blij dat ik tijdens het wachten kon lezen en heb de rest van het ongemak voor lief genomen.Lekker verhaal om bij te ontspannen trouwens...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten