zaterdag 24 juni 2023

B.A. Paris - De gevangene

Anbo Anthos
Amelie is een overlever. Op haar achttiende kwam ze er alleen voor te staan na de dood van haar ouders, maar gelukkig werd ze al snel van de straat geplukt door Carolyn, die haar in huis neemt. Met hulp van Carolyn weet Amelie haar leven weer op de rit te krijgen en ze wordt meegesleept in de glamourwereld van Londen, waar ze de knappe en rijke Ned Hawthorpe ontmoet. Al snel trouwen ze. Maar dan komt Amelie bij kennis in een verduisterde kamer op een onbekende plek. Waarom is ze ontvoerd? Door wie wordt ze gevangen gehouden? En waarom voelt ze zich hier veiliger dan ze zich de laatste tijd bij haar echtgenoot voelde? 

Wanneer leer ik het?Er zijn zoveel boeken op de wereld. En het gaat nooit lukken om ze allemaal te lezen. Waarom blijf ik dan proberen om een verhaal waar ik niet in kom verder te lezen?Dit heeft niets met dit verhaal te maken. Vanaf het eerste hoofdstuk zat ik er in! Dat er constant heden en verleden afgewisseld werd, vond ik ineens geen punt🤭Wel ff bijblijven met alle verhalen, wat is echt en wat is geënsceneerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten