zaterdag 12 september 2020

Kate Hewitt: Riskant voorstel

Harlequin

Verleid door haar redder... Om te ontsnappen aan een opdringerige aanbidder kan Laurel Forrester in Rome nergens anders terecht dan bij haar stiefbroer, Cristiano. Hoewel tussen hen altijd een gevaarlijke aantrekkingskracht heeft bestaan, beseft ze pas hoe weinig weerstand ze daartegen heeft wanneer ze opgesloten zit in zijn luxueuze penthouse... Cristiano Ferrero veracht Laurel, omdat hij ervan overtuigd is dat ze net zo manipulerend is als haar moeder. Zijn verlangen naar haar blijkt echter sterker - en brengt hem ertoe haar over te halen tot één nacht samen. Maar als hij had gedacht haar daarna te kunnen weerstaan, komt hij bedrogen uit. Want haar onervaren strelingen doen zijn begeerte alleen maar hoger oplaaien...

Momenteel heb ik het druk met zaken regelen voor mijn moeder. Ik wilde wel wat te lezen hebben, maar het moest ook weer niet teveel van mijn hersenen vragen. Ik had geen beter verhaal uit kunnen kiezen 😍

Geen opmerkingen:

Een reactie posten