zaterdag 13 juli 2019

Wilma Hollander: Verliefd in Griekenland

Uitgeverij Cupido
Harteloos: In zonnig Griekenland wordt Vivian verliefd op een man die door een traumatische gebeurtenis in zijn verleden voor het leven is getekend. Haar liefde geeft hem hoop op een nieuwe toekomst...

Verscheurd verlangen: Na haar scheiding woont Andrea al jaren alleen in een eenvoudig Grieks bergdorpje. Als ze voor een familieaangelegenheid een paar dagen naar Nederland gaat, ontmoet ze in het vliegtuig een wereldberoemde bestseller-auteur die haar hart sneller laat kloppen...

Afgelopen donderdag had ik mijn mp3 speler niet bij me. Ik zat me een beetje te vervelen onderweg en ik realiseerde me ineens dat ik dan de luisterboeken wel geluisterd had, maar dat er ook een paar boeken op mijn telefoon staan, via de Vakantie bibliotheek app.
Dus lekker aan het lezen geslagen. Nadeel, mijn telefoonscherm is niet zo groot, dus het boek is ruim 1000 pagina's dik. Aangezien ik last heb van mijn handen, zeker met repeterende handelingen is het niet de slimste manier van lezen... maar het zijn twee leuke verhalen om te lezen en ik laat mijn telefoon nu gewoon even links liggen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten