dinsdag 5 februari 2019

Camilla Lackberg: Predikant

Anbo | Anthos
Het is zomer, er is een hittegolf, Erica is hoogzwanger maar Patrik, eigenlijk vrij, moet toch werken. In de buurt is het lijk van een onbekende jonge vrouw gevonden, daaronder vindt men nog twee skeletten. Dat blijken de lichamen te zijn van twee vrouwen die eind jaren zeventig van de twintigste eeuw zijn verdwenen. Wat hebben de drie doden met elkaar te maken? Patrik en zijn team gaan geholpen door Erica op onderzoek uit. Sporen wijzen naar de familie van een inmiddels overleden predikant, tevens eigenaar van een groot naburig landgoed.

Het is een spannend verhaal. Welke zot  van de familie van de inmiddels overleden Predikant, zit er achter de moorden en verdwijningen? Ik wilde het verhaal graag tot het einde lezen.
Wat ik lastig vind, is dat er zoveel namen voorkomen in het verhaal. Ik raakte de draad een beetje kwijt. Ik zat wat recensies te lezen, waaruit blijkt dat ik niet de enige ben die daar bij deze schrijfster last van heeft. De tip om de namen van de spil figuren op een blaadje te schrijven vind een hele goede!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten