woensdag 14 augustus 2013

Vakantie leesvoer

Met de vakantie had ik een heel stel boeken bij me. Normaal lees ik veel spannende verhalen, misdaad en fantasy heeft zo mijn voorkeur. Via de nieuwsbrief van Harlequin heb ik een aantal bouqet reeks boekjes gratis aangeboden gekregen. Die ben ik gaan lezen, best lachen, met het eerste hoofdstuk dat je leest, weet je hoe het verhaal gaat eindigen. De fantasie van de schrijfsters is allemaal hetzelfde, het gaat om een rijke, fitte, donkerharige man die de toch wel arme vrouw/moeder, die hard moet werken voor haar geld gaat veroveren. Er is ook vaak een kind in beeld, laat die dan van die fitte man zijn...
Kortom zo in de vakantie, kopje thee binnen handbereik en lekker in het zonnetje zitten, zijn het vermakelijke boeken. Maar er zelf geld aan uitgeven, dat zal niet snel gaan gebeuren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten