vrijdag 7 juni 2013

Karin Slaughter: Gevallen


Wat begint als een normale dag zal voor Faith Mitchell eindigen in een vreselijke nachtmerrie. In haar moeders huis wordt ingebroken, een onbekende man dood wordt gevonden en een gijzeling vindt plaats. En nergens een spoor van haar moeder…
Faith gaat op onderzoek naar de overvallers van haar moeders huis. Waar waren ze naar op zoek, en waarom? En waarom is haar moeder verdwenen? Heeft haar moeders verleden ermee te maken? Jaren terug was zij het hoofd van een narcoticabrigade die werd opgedoekt vanwege corruptie, waarbij Faiths moeder werd vrijgepleit. Samen met Will Trent, Amanda Wagner en Sara Linton gaat Faith Mitchell op zoek naar de waarheid. Maar als ze op de verkeerde plek gaan zoeken, zullen ze hun eigen graf graven.

Gisteren bedacht ik me dat het wel erg lekker weer was om in de tuin te gaan lezen. Eerst 's middags, daarna ben ik na het eten ook lekker verder gaan lezen. Vanmorgen bij het ontbijt dacht ik, laat ik het boek er even bij pakken en nu is het uit...
Het is wederom een spannend verhaal, erg leuk om te zien dat Will en Sara dichter bij elkaar komen. Nu mag ik even niet lezen...er zijn andere dingen die nu even voorrang moeten krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten